COVID-19

Eefke Thuishulp heeft het beste met u en onze werknemers voor. Daarom nemen wij extra maatregelen voor de gezondheid van u en uw huishoudelijke hulp. Lees meer over onze maatregelen klik hier

Welkom bij Eefke Thuishulp
Waarmee kunnen wij u helpen?

Telefonisch contact

Een fijn en veilig gesprek

Huishoudelijke hulp

aanvragen

Telefoonnummer per regio

Eemland:

088 – 234 00 30

Eemland:

088 – 234 00 30

Veluwe:

0341 – 55 00 00

Veluwe zuid:

0318 - 62 00 00

Rivierengebied:

024 - 202 24 90

Lekstroom:

030 - 251 00 00

COVID-19

Eefke Thuishulp heeft het beste met u en onze werknemers voor. Daarom nemen wij extra maatregelen voor de gezondheid van u en uw huishoudelijke hulp. Lees meer over onze maatregelen klik hier

Cliëntportaal inlog

Wachtwoord weergeven

Wat is de Eefke cliëntportaal

In de cliëntportaal kunnen onze cliënten snel en overzichtelijk hun dossier inzien, aanvragen of geplande diensten verplaatst kunnen worden en alle declaraties bekijken. De cliënt kan snel zien wie zijn/haar vaste planner en huishoudelijke hulp is en bij vragen contact met deze opnemen. Dit portaal is bedoeld zodat onze cliënten zien wat wij doen en daarbij zelf een goed overzicht hebben.

Hieronder in het kort de onderdelen van ons cliëntportaal uitgelicht.

Agenda

* Alle persoonsnamen in deze afbeelding zijn fictief en worden gebruikt om
de informatie in de afbeelding duidelijker te maken.

De cliënten van Eefke Thuishulp kunnen hier gemakkelijk en snel zien wanneer de huishoudelijke hulp bij hen langs komt. Er is gemakkelijk te navigeren naar komende en vorige weken, is er per dienst goed te zien hoe laat en wie er komt en zijn alle diensten naar satus gekleurd. Deze statusen zijn te zien in de legenda onder de weekplanning.

De cliënten van Eefke Thuishulp kunnen zelf aangeven dat de geplande dienst niet uitgevoerd kan worden op de geplande dag / tijd. Dit kan door de dienst aan te klikken. Deze dienst zal dan worden ingevuld bij het onderwerp ‘ik wil een dienst annuleren / wijzigen’. De cliënt hoeft dan alleen nog de reden van wijziging op te geven. De planner van de cliënt zal vervolgens contact met de cliënt opnemen om de dienst op een ander tijdstip te laten uitvoeren of om de dienst definitief te annuleren.

* Alle persoonsnamen in deze afbeelding zijn fictief en worden gebruikt om de informatie in de afbeelding duidelijker te maken.

Rapportage

Door middel van dit maandoverzicht kan de cliënt gemakkelijk de rapportages bekijken. Met een klik op de rapportage vouwt deze uit en zijn alle verrichte taken die de huishoudelijke hulp heeft uitgevoerd in te zien.

Als er extra opmerkingen zijn toegevoegd aan de rapportage. Dan zijn deze te lezen door op de ‘opmerking weergeven’ knop te drukken.

Belangrijke Documenten

Hier kan de cliënt documenten zoals algemene voorwaarden en privacy reglement downloaden en inzien.

Declaraties

Door middel van dit maandoverzicht kan de cliënt gemakkelijk de declaraties bekijken. Als een declaratie niet klopt dan kan de cliënt dit gemakkelijk melden door op de knop naast de declaratie te drukken.

Wij gaan dan direct met de melding aan de slag.

* Alle persoonsnamen in deze afbeelding zijn fictief en worden gebruikt om de informatie in de afbeelding duidelijker te maken.
* Alle persoonsnamen in deze afbeelding zijn fictief en worden gebruikt om de informatie in de afbeelding duidelijker te maken.

Contact en persoonlijke gegevens

Hier staan de contact gegevens van de vaste planner en huishoudelijke hulp van de cliënt.

Ook kan de cliënt hier zijn persoonlijke gegevens inzien en wijzigen.

Bent u enthousiast geworden over Eefke Thuishulp?

Bel dan gerust naar het telefoonnummer van
Eefke Thuishulp in uw gemeente
of meld u aan via onderstaand aanmeld formulier.

Aanmeldformulier huishoudelijke hulp